کد خبر: ۹۵۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۰۱
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شهرهای عتبات عالیات طی امروز و فردا خبر داد.

وضعیت جوی مرزهای غربی و عتبات عالیات طی امروز و فردابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شهرهای عتبات عالیات طی امروز و فردا خبر داد.

صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات توضیح داد: آسمان مهران امروز (۱۵ شهریورماه) صاف، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک و فردا (۱۶ شهریور) نیز صاف، وزش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال رخداد گرد و خاک خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای امروز ۴۹ و ۳۷ درجه سانتیگراد و فردا ۴۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: وضعیت جوی چذابه نیز امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف همراه با غبار رقیق و وزش باد خواهد بود. دمای هوا امروز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۹ و ۲۴ درجه سانتیگراد و فردا به۴۹ و ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: آسمان شلمچه نیز امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف همره با غبار رقیق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هر دو روز ۴۷ و ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: آسمان مرز خسروی (قصر شیرین) امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف با وزش باد خواهد بود. فردا بیشترین و کمترین دمای این منطقه ۴۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد و فردا ۴۶و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی درخصوص وضعیت جوی مرز تمرچین پیرانشهر نیز گفت: آسمان این منطقه امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای امروز و فردا ۳۵ و ۱۸ درجه سانتیگراد وخواهد بود.

ضیائیان گفت: وضعیت جوی مرز باشماق طی امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و اوایل روز غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما در این دو روز ۳۷ و ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی شهرهای عراق تصریح کرد: آسمان نجف امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا در این دو روز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۷ و ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: وضعیت جوی کربلا امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و حداکثر و حداقل دما ۴۷ و ۲۹ در این دو روز پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین گفت: آسمان کاظمین امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا در این دو روز به ۴۷و ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی سامرا طی امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) توضیح داد: آسمان این شهر امروز و فردا (۱۵ و۱۶ شهریورماه) صاف و وزش باد و گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای ۴۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد در این دو روز خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: