کد خبر: ۹۷۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۸
پیشکسوت استقلال به ارزیابی شرایط این تیم در لیگ برتر پرداخت.

برهانی: استقلال با مدیریت خطیر آرامش نداشتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ آرش برهانی، پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

 

مدیران باشگاه دوباره برای ریاست آکادمی استقلال به سراغ شما آمده‌اند، در این خصوص توضیح می‌دهید؟

من از دو هفته پیش در خصوص آکادمی با مدیران صحبت کردم و ظرف دو سه روز دیگر تکلیفم مشخص می‌شود، اما به هرحال شرایط آکادمی عوض شده است و باید در خصوص یکسری مسائل با مدیران صحبت می‌کردم. خوشبختانه نگاه مدیران جدید حرفه‌ای است و قصد دارند برای آکادمی هزینه کنند. وقتی برای تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری شود، قطعاً نتیجه خوبی خواهد داشت. من در سالی که بودم ۲۴ بازیکن به لیگ معرفی کردم و خیلی ارزشمند بود. باید ما با چنین ایده و برنامه‌ای در تیم‌های پایه کار کنیم تا در نهایت حاصل آن را نیز در تیم بزرگسال ببینیم.

 

چرا این بازیکنان جذب تیم بزرگسالان استقلال نشدند که استقلال مجبور به هزینه کردن اضافی نباشد؟

حرف من هم همین است. در این خصوص باید نگاه حرفه‌ای باشد. خوشبختانه نکونام چون در تیم‌های اروپایی بازی کرده نگاهی کاملاً حرفه‌ای دارد و اگر ما اصولی کار کنیم جواد هم از بازیکنان آکادمی استفاده می‌کند. من در سال اول توانستم کارهای خوبی در آکادمی انجام دهم اما سال دوم که موقع بهره‌برداری بود، رفتم.

خوشبختانه نکونام چون در تیم‌های اروپایی بازی کرده نگاهی کاملاً حرفه‌ای دارد و اگر ما اصولی کار کنیم جواد هم از بازیکنان آکادمی استفاده می‌کند.

 

با آقای کریمی به مشکل خوردید، درست است؟

در ابتدا ایشان به من زنگ زد و گفت: «با قدرت پیش برو.» نمی‌دانم چه شد که در ادامه نظرش عوض شد، وگرنه ما در سال دوم باید بهره‌برداری می‌کردیم و بازیکنان خودمان را در تیم بزرگسال استفاده می‌کردیم.

 

گفته می‌شود آکادمی مشکلات زیادی دارد؟

قطعاً مشکلات هست و در صورتی که من بیایم باید با برنامه‌ریزی طولانی مدت به خواسته خودمان برسیم. آکادمی نیاز به زمان دارد.

 

تغییر مدیریت استقلال را مثبت ارزیابی می‌کنید؟

نمی‌خواهم خیلی در مورد مدیریت حرف بزنم. اما یکی از دوستان گفته بود، چرا نکونام از رفتن خطیر خوشحال شد؟ من به ایشان می‌گویم: «چرا نباید خوشحال می‌شد.» استقلال با مدیریت او آرامش نداشت. اگر داشت که پنج هفته باقیمانده به پایان لیگ قهرمانی‌اش مسجل می‌شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: