کد خبر: ۹۶۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۸۹
​مشارکت راهبردی بانک صادرات ایران با شرکت «انرژی سینا» با هدف اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری مشترک (ارزی- ریالی) کلید خورد.

امضای تفاهم‌نامه مشارکت راهبردی بانک صادرات ایران و شرکت انرژی سینابه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صبح ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه تهران با حضور وزیر نفت، رئیس دیوان محاسبات کشور، جمعی از نمایندگان مجلس، سفرای تعدادی از کشورهای خارجی، مدیران صنایع نفتی، گازی و پتروشیمی داخلی و خارجی، افتتاح شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز در رأس هیأتی متشکل از مهدی اقبالی‌راد عضو هیأت‌مدیره؛ مهرداد رضایی بازرس ویژه مدیرعامل و تنی چند از مدیران مناطق تهران و ادارات کل در این مراسم شرکت کرد و پس از شنیدن دستاوردهای صنایع نفتی از زبان وزیر نفت، از غرفه بانک صادرات ایران در این نمایشگاه بازدید کرد.

محسن سیفی سپس با حضور در غرفه شرکت «انرژی سینا» ضمن دیدار با محمدصادق عظیمی‌فر، مدیرعامل این شرکت، بر حمایت همه‌جانبه بانک صادرات ایران از صنایع نفتی از طریق اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری تاکید کرد. تفاهم‌نامه «همکاری در زمینه مشارکت راهبردی به منظور اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری مشترک (ارزی- ریالی) در حوزه فعالیت‌های انرژی سینا» نیز در پایان این دیدار توسط مدیران عامل دو شرکت امضا شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین با حضور در غرفه هلدینگ نفت، گاز، پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با عبدالرضا عابد، فرمانده این قرارگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در رویدادی دیگر، محسن سیفی ضمن دیدار با مسعود عارف‌پور مدیرعامل شرکت «توربو کمپرسور» و مهدی قطبی، مدیرعامل شرکت «فاتح صنعت»، پیرامون راه‌های همکاری بیشتر و افزایش همکاری دوجانبه گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، بانک صادرات ایران در پشتیبانی و حمایت از بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سابقه ارزشمند و قابل توجهی دارد.

حمایت از صنایع مختلف و پروژه‌های ملی نیز از جمله مهمترین اهداف بانک صادرات ایران به شمار می‌رود و این بانک طی سالیان اخیر اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام داده است.

حضور ۱۷۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی

این نمایشگاه در سال جاری با مشارکت ۱۷۰۰ شرکت داخلی فعال در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و ۲۵۰ شرکت خارجی فعال در این حوزه‌ها برپا شده و تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد.

در این رویداد بزرگ، شركت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندركاران و متخصصان این صنعت قرار می‌دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت می‌کنند.

بانک صادرات ایران نیز در این نمایشگاه، در چارچوب رویکرد پشتیبانی از تولید و اقتصاد کشور خود، در کنار شرکت‌های فعال در حوزه نفت و گاز قرار گرفت تا آنها را در مسیر موفقیت‌شان کمک و یاری کند.​

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: