کد خبر: ۹۶۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۱۲۴
پزشکان متخصص بیمارستانی در استرالیا عاجزانه از قربانیان مارگزیدگی خواستند مارهای مهاجم را با خود به بیمارستان نیاورند.

تقاضای بیمارستانی در استرالیا: همراه خود، مار به بیمارستان نیاوریدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ نادیا زکالوند: دکتر آدام مایکل، مدیر بخش اورژانس بیمارستان بوندابرگ در کوئینزلند گفت، «اوائل این ماه، فردی که مار او را نیش زده بود، خود را برای درمان به بیمارستان رساند. اما او مار مهاجم را هم که مار بزرگ قهوه‌ای شرقی بسیار زهرآگین بود بدون اینکه در محفظه‌ای مطمئن قرار دهد با خود به بیمارستان آورده بود. کارکنان بخش اورژانس بیمارستان بوندابرگ با مشاهده این مار که به‌شدت سمی است بسیار وحشت کردند و درمان مرد گزیده‌شده با تاخیر شروع شد. درحالی‌که شروع سریع فرایند درمان قربانی نیش مارها بسیار حیاتی است.»

تقاضای بیمارستانی در استرالیا: همراه خود، مار به بیمارستان نیاورید

این چندمین بار است که قربانیان مارگزیدگی هنگام مراجعه به بیمارستان، مار را هم با خود می‌آورند. اگر مار در بخش اورژانس بیمارستان رها شود، ممکن است موجب فاجعه‌ای بزرگ شود.

درواقع مدیر این بیمارستان می‌گوید، «کارکنان این بیمارستان برای مقابله با مار یا تشخیص نوع مار آموزش ندیده‌اند و فقط با آزمایش خون می‌توانند نوع سم مار را تشخیص داده و پادزهر آن را به بیمار داده و او را درمان کنند.»

منبع:

upi

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: