کد خبر: ۹۶۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۱۲۸
طی یک مهمانی در یکی از باغ‌های اطراف شیراز، ۲۹ پزشک به‌علت مصرف مشروب تقلبی دچار مسمومیت شدند و در بیمارستان بستری هستند.

مشروبات تقلبی باز هم قربانی گرفت/ مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز/ یک نفر فوتی و دو نفر در کمابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ۲۹ پزشک در استان فارس به دلیل مصرف مشروبات الکلی تقلبی دچار مسمومیت شده و در بیمارستان بستری شدند.
فارس نوشت: به دنبال برگزاری یک مهمانی در یکی از باغات اطراف شیراز، ۲۹ پزشک به علت مصرف مشروب تقلبی دچار مسمومیت شده و در بیمارستان بستری شدند. اخبار غیررسمی حاکی از آن است که چند پزشک دچار نارسایی کلیوی شده‌اند.

یک پزشک زن تاکنون فوت شده و یک پزشک دیگر به کما رفته است. دو منبع آگاه صحت این خبر را در گفت‌وگو با فارس تایید کرده و گفتند: عامل فروش این مشروبات الکلی دست‌ساز دستگیر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: