کد خبر: ۹۶۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
تعداد بازدید: ۹۱
قیمت انواع فلزات گران‌بها در معاملات امروز بازار کاهشی است. قیمت نقره نیز همپای قیمت طلا و سکه در روند نزولی قرار گرفته است.

سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ معامله‌گران، کاهش انتظارات تورمی همزمان با آرامش سیاسی را دلیل کاهش قیمت در بازارهای مالی می‌دانند.

نوسانات بازار طلا که معاملات نقره را هم دربر می‌گیرد طی دو روز اخیر بالا بوده و همین موضوع، معامله‌گران بازار طلا و سکه را در لاک احتیاطی قرار داده است؛ علاوه بر آن، افت ارزش فاکتورهای تعیین قیمت در بازار طلا باعث کاهش قیمت در بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی شده است.

گفتنی است بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته قرار دارند. بر همین اساس، امروز اونس جهانی نقره روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ ثابت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۵۰۰ تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: