کد خبر: ۹۶۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۹۹
سهیل مهدی برنامه مقطع پایانی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را اعلام کرد و پرسپولیسی‌ها در صورت رسیدن به مراحل پایانی، مدافع ملی‌پوش خود را در اختیار ندارند.

شوک سهیل مهدی به پرسپولیس؛ فینال احتمالی بدون گولسیانی!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ سازمان لیگ برای برگزاری هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم و مراحل آخر مسابقات جام حذفی با یک چالش بزرگ مواجه شده و نمی‌تواند مسابقات را پیش از فیفادی خردادماه به پایان برساند.

به گزارش فوتبال 360، سهیل مهدی، مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران دیروز (شنبه) در گفت‌گویی برنامه پایان مسابقات فصل 03-1402 را مشخص کرد.

فینال جام حذفی بعد از فیفادی

سهیل مهدی، در خصوص برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر و مراحل پایانی جام حذفی گفت: «در صورتی که برنامه نهایی ما مورد تایید سرمربی تیم ملی قرار بگیرد، قبل از ۱۴ خرداد ماه لیگ برتر به پایان خواهد رسید و بعد از روزهای فیفا هم بازی‌های باقیمانده جام حذفی در مرحله نیمه‌نهایی و فینال برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌کنم فینال جام حذفی هم حداکثر تا اول تیرماه برگزار خواهد شدتا رقابت‌های باشگاهی فصل ۰۳-۱۴۰۲ به پایان برسد».
تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی بعد از فیفادی خردادماه، یک چالش جدی برای پرسپولیس به‌وجود می‌آورد. در آن زمان مسابقات یورو 2024 آغاز خواهد شد و باتوجه به صعود گرجستان به این رقابت‌ها، گیورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس احتمالا در دسترس سرخپوشان نخواهد بود. غیبت گولسیانی باتوجه به مصدومیت پورعلی‌گنجی، یک چالش بزرگ در خط دفاعی پرسپولیس به‌وجود می‌آورد و در صورت صعود این تیم به مراحل پایانی جام حذفی، با اعتراض سرخ‌ها همراه خواهد شد.

از طرفی تیم‌های حاضر در مراحل پایانی جام حذفی دیرتر از سایر تیم‌ها راهی تعطیلات بین دو فصل خواهند شد و آغاز تمرینات پیش‌فصل آن‌ها برای شروع لیگ بیست‌وچهارم هم به تاخیر می‌افتد. این موضوع می‌تواند سازمان لیگ را برای تعیین زمان شروع فصل بعدی هم وارد یک چالش جدید کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: