کد خبر: ۹۶۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۱۰۶
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کاهش کسری تراز عملیاتی از نقاط مثبت بودجه است، گفت: لایحه بودجه سال آینده واقعی دیده شده و امکان تحقق آن وجود دارد.

رحمانی: دولت بودجه سال آینده را واقعی دیده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، رجب رحمانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: با توجه به شرایط کشور و لزوم اتحاد و انسجام قوا باید کلیات لایحه بودجه به تصویب برسد.

وی با بیان این‌که در لایحه بودجه سال آینده کسری تراز عملیاتی کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: سال گذشته فروش اموال ۱۲۰ همت بود که امسال ۶۰ همت شده است. علاوه بر آن بودجه واقعی دیده شده و امکان تحقق آن وجود دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عدم وابستگی لایحه بودجه به نفت را از جمله نکات مثبت آن برشمرد و گفت: ما اکنون در حال بررسی کلیات بودجه هستیم می‌توان در زمان بررسی جزییات اصلاحات لازم را اعمال کرد.

رحمانی با بیان این‌که عدالت در پرداخت کارکنان و بازنشستگان و رفع تبعیض از نقاط قوت لایحه بودجه است، تصریح کرد: ۵۰ همت برای همسان‌سازی بازنشستگان پیش‌بینی شده است. علاوه بر این احکامی برای ارتقاء پرداخت حقوق و دستمزد آمده و به رشد حقوق بازنشستگان توجه شده است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: