کد خبر: ۹۵۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۱۰۹
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن برای مخدوش کردن اتحاد و انسجام ملی و امنیت کشور برنامه دارد، گفت: همه باید برای تقویت اتحاد و انسجام ملی و پیشرفت و رفع موانع تلاش کنیم.

نصیرایی: دشمن برای مخدوش کردن اتحاد و انسجام ملی برنامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، مجید نصیرایی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز در تذکری با تاکید بر اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب مدنظر همه آحاد جامعه قرار گیرد، گفت: دشمن برای مخدوش کردن اتحاد و انسجام ملی و امنیت کشور برنامه دارد؛ همه آحاد جامعه مراقبت کرده تا رفتار و گفتاری نداشته که باعث تقویت برنامه دشمن شود.

وی افزود: بارها ثابت شده کسانی که عامدا و یا عالما علیه نظام و انقلاب تخریب انجام داده و سنگ پرتاب کردند، عاقب به خیر نشده، در به در شده و با خفت و خواری از مسیر کنار رفتند؛ همه باید برای تقویت اتحاد و انسجام ملی و پیشرفت و رفع موانع تلاش کنیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: