کد خبر: ۹۳۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۰
اپ استور در چند اپراتور اینترنتی رفع فیلتر شده است اما هنوز کاربران همه اپراتورها، مانند مخابرات، به اپ استور اپل دسترسی ندارند. با این حال به نظر می‌رسد فروشگاه اپلیکیشن اپل در مسیر رفع فیلتر در ایران است. اخباری از رفع فیلتر اسکایپ هم منتشر شده. ساعتی پیش اعلام شده بود که لینکدین بار دیگر دردسترس قرار گرفته است.

اخباری از رفع فیلتر لینکدین، اسکایپ و اپ استورسایت دیجیاتو که اخبار حوزه فناوری اطلاعات را دنیال می کند نوشته است که بر اساس بررسی‌های این سایت، اپ استور در چند اپراتور اینترنتی رفع فیلتر شده است اما هنوز کاربران همه اپراتورها، مانند مخابرات، به اپ استور اپل دسترسی ندارند. با این حال به نظر می‌رسد فروشگاه اپلیکیشن اپل در مسیر رفع فیلتر در ایران است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، همزمان زومیت، دیگر سایت حوزه فناوری اطلاعات نوشته است که اسکایپ و اپ استور رفع فیلتر شده‌اند.

ساعتی پیش اعلام شده بود که لینکدین، شبکه‌ی اجتماعی محبوب مشاغل، شامگاه اول مهرماه به‌همراه گوگل‌پلی، اپ‌استور و سایت استارلینک از دسترس کاربران ایران خارج شده بود؛ اما اکنون گزارش‌ کاربران حکایت از آن دارد که این شبکه‌ی اجتماعی بار دیگر دردسترس قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: