کد خبر: ۸۹۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۲۳۰
با آغاز کنترل طالبان بر افغانستان، گزارش‌ها می‌گویند که بیش از ۱۰۰۰ افغان از گذرگاه مرزی در نزدیکی هرات وارد ایران شده‌اند.

بیش از ۱۰۰۰ افغان از گذرگاه مرزی در نزدیکی هرات وارد ایران شده‌اند / دست کم ۲۰۰۰ شهروند افغان دیگر نیز درخواست ورود به این کشور را کرده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: به گزارش خبرگزاری فرانسه، با آغاز کنترل طالبان بر افغانستان، گزارش‌ها می‌گویند که بیش از ۱۰۰۰ افغان از گذرگاه مرزی در نزدیکی هرات وارد ایران شده‌اند.

به گفته رسانه‌های ایرانی، دست کم ۲۰۰۰ شهروند افغان دیگر نیز درخواست ورود به این کشور را کرده‌اند، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد پیش‌تر گفته بود که در پی تسلط طالبان نیم میلیون افغان می‌توانند کشور را ترک کنند. آژانس پناهندگان از همسایگان افغانستان خواسته است تا مرزهای خود را باز نگه دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: