کد خبر: ۸۶۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
تعداد بازدید: ۲۶۵
امیرعبداللهیان:
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در واکنش به عادی‌سازی روابط دیپلماتیک بحرین و رژیم صهیونیستی به حاکمان امارات و بحرین توصیه کرد که «به روزهای سخت بیاندیشند و از تاریخ عبرت گیرند.

حاکمان بی‌تدبیر امارات و بحرین به روزهای سخت بیاندیشند و از تاریخ عبرت بگیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در توییتر شخصی خود به عادی‌سازی روابط میان رژیم بحرین و صهیونیست‌ها واکنش نشان داد.

متن توئییت وی به شرح زیر است:

«سازش رژیم ‫بحرین با رژیم جعلی‌اسراییل، خیانت بزرگ به آرمان اسلامی و مردم فلسطین در آزادی قدس شریف است. حاکمان بی‌تدبیر امارات و بحرین جاده صاف‌کن‌طرح‌های صهیونیستی در منطقه نباشند. به روزهای سخت بیاندیشند و از تاریخ عبرت گیرند. فردا دیر است. طناب نجات آمریکا سال‌هاست که پوسیده است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: