کد خبر: ۸۲۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۱۸
مصطفی پورمحمدی درباره زندانی‌هایی که در دوران محکومیتشان اعدام شدند، گفت: «آدم جنایتکار تروریست که در هر مرحله‌ای به او ارفاق می‌شود بعد از مدتی در عمق توطئه نقش دارد، عملیات انجام می‌دهد و همدستی می‌کند. در مواجهه با چنین فردی باید عوامی و سادگی به خرج می‌دادیم و اجازه هر عملیاتی را به او می‌دادیم؟ در قبال فردی که نقشه فرارش را کشیده بود، می‌خواست جماران را بگیرد، امام را بگیرد و بکشد، اطرافیان امام را بکشد، صداوسیما و مراکز حکومتی را بگیرد و نقشه عملیاتی گرفته بود که کجا برود و چه‌کار بکند باید می‌گفتیم که تو در خط مقدم نبودی، تو پشتیبانی می‌کردی؟!
اظهارات پورمحمدی درباره حوادث سال ۶۷: با پخش فایل صوتی، برای دشمن شفاف‌سازی کردند / هنوز با منافقین تسویه حساب نکرده‌ایم / به فردی که نقشه فرارش را کشیده بود، می‌خواست جماران را بگیرد، امام را بگیرد و بکشد، باید می‌گفتیم که تو در خط مقدم نبودی؟

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، مصطفی پورمحمدی در گفت‌وگوی تصویری با نشریه «مثلث» به صورت مبسوط درباره اعدام‌های سال 67 و مسائل مختلف دیگر به اظهارنظر پرداخته است.

مصطفی پورمحمدی در پاسخ به این موضوع که چرا تاکنون چندان از اتفاقاتی که بعد از عملیات مرصاد در سال 67 رخ داد سخن گفته نشده است، گفت: «طرف مقابل ما دروغ می‌گوید، تهمت می‌زند و خباثت می‌ورزد و از هیچ‌چیز پروا ندارد. در چنین میدانی انتظار این است که نقشه‌های عملیاتی را به راحتی بیان کنیم و موضوعاتی که دشمن می‌تواند دستاویز خود قرار دهد، هر روز علیه ما چماق کند و صد حرف منطقی و مقبول را در فضای رسانه‌ای گوشه رینگ و در تاریک‌خانه خود ببرد و اجازه بروز و ظهور ندهد و یک تاریخ مهم را با چند حادثه تفسیر و تثبیت کند؟ قطعا چنین کاری شایسته نیست. آنها تمام بوق‌های تبلیغاتی را روی این قضیه متمرکز کرده‌اند و آن دشمن خائنِ جنایتکار (سازمان منافقین) لشکر دشمنان دیگر است و دارد عملیات خود را اجرا می‌کند».

او ادامه داد: «انتظار این است که در وسط میدان جنگ از بحث‌های حقوقی و مراقبت‌های شهروندی و انسانی حرف بزنیم؟ اگر در چنگ یک خمپاره به سمت دشمن شلیک کنیم و بخورد به روستای کنار آنها باید پاسخ بدهیم که چرا به روستا خورد؟ جنگ بوده است و منافقین رفتند با صدام هم‌پیمان شدند، توافق‌نامه امضا کردند، عملیات جاسوسی و روانی انجام دادند، عملیات تخریب پشت جبهه انجام دادند، ستون پنجم شدند، عملیات نظامی انجام دادند. دشمنی از این بدتر هم می‌شود؟ تمام دنیا چهره (نظام) را تخریب کردند، هیچ تخریبی در این 40 سال اتفاق نیفتاده مگر آنکه پای اصلی آن منافقین بوده است. ما هنوز تصفیه‌حساب نکرده‌ایم و بعد از تصفیه‌حساب این حرف‌ها را پاسخ می‌دهیم. شوخی هم نداریم. اینها باید بیایند و پاسخ خیانت‌ها و جنایت‌هایشان را بدهند. درباره آنها فقط بحث ترور نبود، تمام بمباران و موشک‌باران شهرها با هدایت منافقین بود؛ تمام تخلیه تلفنی عملیاتی و ناکام‌ماندن عملیات‌های ما به‌خاطر منافقین بود. ما به‌خاطر منافقین کلی شهید دادیم، تلفات دادیم، شکست خوردیم و حالا من باید بیایم و جواب حقوقی بدهم که فلان خمپاره را در جایی اشتباه یا درست انداخته‌ایم؟ منافقین همه‌شان جنایتکارند و باید در دادگاه محاکمه شوند. آنها آدم کشتند و جنگ کردند و باید به اشد مجازات محکوم شوند».

او درباره زندانی‌هایی که در دوران محکومیتشان اعدام شدند، گفت: «آدم جنایتکار تروریست که در هر مرحله‌ای به او ارفاق می‌شود بعد از مدتی در عمق توطئه نقش دارد، عملیات انجام می‌دهد و همدستی می‌کند. در مواجهه با چنین فردی باید عوامی و سادگی به خرج می‌دادیم و اجازه هر عملیاتی را به او می‌دادیم؟ در قبال فردی که نقشه فرارش را کشیده بود، می‌خواست جماران را بگیرد، امام را بگیرد و بکشد، اطرافیان امام را بکشد، صداوسیما و مراکز حکومتی را بگیرد و نقشه عملیاتی گرفته بود که کجا برود و چه‌کار بکند باید می‌گفتیم که تو در خط مقدم نبودی، تو پشتیبانی می‌کردی؟! هر کسی در میان دشمن است باید با او جنگید. ما هنوز تصفیه‌حساب نکرده‌ایم. اکنون وقت این‌ حرف‌ها نیست، وقت تصفیه‌حساب است. امروز هم منافقین خائن‌ترینِ دشمنان‌ این ملت‌اند و باید جواب بدهند، باید پای میز محاکمه بیایند و به حساب تک‌تک آنها رسیدگی شود. به دلیل فضای روانی یا جهالت و حماقت عده‌ای ما بدهکار شده‌ایم؟ ما باید پاسخ بدهیم؟ جنایتکارها باید بیایند و پاسخ بدهند. چرا اکنون این حرف‌ها زده می‌شود؟ موضوع بحث درباره منافقین کاملا روشن و شفاف است».

وزیر پیشین دادگستری درباره فایل صوتی اخیری که حکایت از گفت‌وگوی او و چند نفر از دیگر شخصیت‌ها با آیت‌الله منتظری درباره اعدام‌ها داشت، اظهار کرد: «آن فایل پخش شد و افرادی که معتقد به شفاف‌سازی هستند، برای دشمن شفاف‌سازی کردند و جاده‌صاف‌کن دشمن شدند. دلیلی برای انتشار آن نبود، زیرا این مطالب همه‌اش به صورت مکتوب منتشر شده است».

مصطفی پورمحمدی در پاسخ به این پرسش که آیا این احتمال وجود دارد که در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری برای تخریب ابراهیم رئیسی این فایل منتشر شده باشد، گفت: «خیر؛ عملیات مشترک آمریکا، سی‌آی‌اِی، موساد و عربستان برای موج جدید براندازی در ایران بود. اصلا نباید آن را به این موضوعات کوچک گره بزنیم». او ادامه داد: «اکنون وقت جنگیدن است، وقت حرف‌زدن نیست.. الان وقت به‌حساب‌رسیدن است، وقت زمین‌گیرکردن و محاکمه‌کردن است، وقت بر سر جای نشاندن دنیای جنایتکاری است که از تروریسم دفاع می‌کند ».

منبع: شرق

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری جاسوسان سیا از دستگاه‌ قضایی درخواست می‌شود با اشد مجازات با این خائنین به کشور برخورد نمایند تا درس عبرتی برای خودفروخته‌های داخلی و فریب‌خوردگان باشد. و دشمنان ملت بدانند با وجود سربازان گمنام امام زمان‌(عج) تحت زعامت و رهبری امام خامنه‌ای، راه به جایی نخواهند برد و آرزوی تسلط بر نظام اسلامی را به گور خواهند برد.


‌ انگلیسی‌های خبیث با سرزمین‌هایی که از ایران جدا کردند و نفت زیادی که مفت از کشور ما بردند هیچگاه حاضر نشدند قدمی برای پیشرفت ایران بردارند استقلال و عزت امروز خودمان را مدیون انقلاب اسلامی و امام‌خمینی(ره) هستیم.


‌ دستان مقتدر امت حزب‌الله و ملت شریف و رشید ایران سربلند از آستین‌ غیورمردان سپاه اسلام بیرون آمد و این اقتدار با توقیف نفتکش متخلف روباه و استعمارگر پیر در آب‌های خلیج‌ همیشه فارس به رخ جهانیان کشیده شد.


ترامپ احمق باید پهپاد ساقط شده که معلوم نیست مال آمریکاست یا انگلیس خبیث،‌ که به نام ایرانی جا زده، ‌شعبده‌بازی آن را به نتانیاهو می‌سپرد که هم دلقک خوبی است و هم دروغ‌گوی ماهری که در شعبده‌بازی علیه ایران سابقه دارد؟!


تا وقتی دست یک وزیر یا مسئول برای انجام هر کاری باز باشد فساد وجود دارد. باید کاری کرد که یک مقام مسئول اختیار انجام هر کاری را نداشته باشد.


دولت خبیث انگلیس نماد تزویر و حیله‌اند. اگر همه نیرنگ‌بازان عالم جمع شوند یک جانسون و یا جرمی هانت می‌تواند آنها را فریب دهد! اما حالا بریتانیایی‌ که صغیر هم نیست تا چه رسد به کبیر و در حقیقت حقیر است در طرفهًْ‌العینی به دلیل دزدی دریایی‌اش از نظام اسلامی و ملت ایران سیلی خورد که همه ارکان قدرت نظام استبدادی انگلیس خبیث لرزید. دولتمردان روباه پیر بدانند اگر باد بکارند طوفان درو خواهند کرد!


دنیاپرستان بدانند مدافعان عزیز حرم به علت قناعت که سرلوحه زندگی‌ آنهاست، غیرت دینی آنها را به مقابله با یزیدیان و حرامیان که قصد جسارت به حرم نبوی و اهل‌بیت را دارند وا داشته است. چه کوته فکرند آنهایی که همه‌ چیز را در پول و دلار می‌دانند. مدافعان حرم از عزت اهل‌بیت دفاع می‌کنند و شما هم از جاسوسی و خیانت برای دشمن؟!


‌ آقای صادق زیباکلام گفته، پخش سریال گاندو ظلم و جفا در حق دولت بود؟! کدام ظلم، کدام جفا؟ آیا در این 6 سال که از عمر دولت تدبیر می‌گذرد کم در حق مردم، نظام و کشور ظلم و ستم کرده‌ است؟! هسته‌ای را تعطیل و نخبه‌ها را ناامید و فراری داد، اقتصاد کشور را به اروپا و غرب گره زد، بازار را به حال خود رها کرد، تورم و گرانی، بیکاری، مسکن و...


زیرنویس تلویزیون از سفر مجدد نخست‌وزیر ژاپن به کشورمان و گفت‌وگو با رئیس جمهورمان خبر می‌داد! در صورت صحت باید به ایشان یادآور شد که این سفر باید سفر عادی تلقی گردد نه سفر پیک شیطان بزرگ و گفت‌وگو برای مذاکره مجدد با این احمق‌های بدعهد و خبیث؟!


‌ رئیس جمهور فرانسه قبل از سفر به کشورمان باید تکلیف خود را با سازمان جهنمی نفاق که عامل شهادت 17 هزار نفر از هموطنانمان توسط این وحشی‌های مأمن گرفته در کشورشان را روشن نمایند و بعد به ایران عزیز سفر کنند.


کار ظریف وزیر خارجه کشورمان این شده که هراز چندگاه یک گل به دروازه خودی بزند. در حالی که تمام عوامل تصمیم‌گیر در آمریکا علیه ما هستند ایشان تصمیم‌ کنگره آمریکا در مورد ایران را مثبت دانسته است.


کشف حجاب علنی در باغ کتاب تهران، شب‌ها به ویژه آخر هفته، عجیب اما واقعی. کتاب این کالای فرهنگی بهانه‌ای برای برهنگی، مجموعه‌ای کاملاً تجاری زیر عنوان فرهنگ؟! ارزش تهیه گزارش را دارد!


سخت‌گیری‌های بانک‌ها به متقاضیان وام اگرچه ممکن است ایجاد ناراحتی بکند ولی از آن‌جا که تضمینی برای برگشت پول به بیت‌المال است باید تحمل کرد.


قهرمانان و مدال‌آوران عزیز! ورزشکاران غیور! امتیاز بومی کم‌تر به مراتب شیرین‌تر از امتیاز بیشتر و غیربومی است. اجازه ندهید مسئولان منفعل شعار «ما نمی‌توانیم» را با عمل خود به جوانان القا نمایند! ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها می‌تواند افتخار بیافریند و نیاز به مربی خارجی ندارد.


رئیس‌جمهور محترم که بیان می‌کنند اجاره بهای مسکن 30 درصد افزایش پیدا کرده است نه بیشتر، نتیجه نظرسنجی از داخل خودرو و پشت شیشه‌‌دودی است اگر لحظاتی را پیاده شوند و در جمع مردم قرار بگیرند متوجه می‌شوند که 30 درصد نیست و 100 درصد است!


کوه‌خواری، زمین‌خواری و ساخت و سازهای بی‌رویه در حریم رودخانه و جنگل‌ها متأسفانه با مماشات بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها صورت می‌گیرد ضمن تشکر از دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان، درخواست می‌شود که با دستور به دادستانی شهرستان‌ها بخواهند با توجه به گزارش‌های مردمی از تخلفات صورت گرفته با قاطعیت بیشتری با خلافکاران در هر رتبه‌ای برخورد نمایند.


مدت 8 ماه از ثبت‌نام و طی مراحل صدور کارت هوشمند بنده می‌گذرد ولی از خود کارت خبری نیست. نتیجه این شده که برای کوچک‌ترین کار بانکی و اداری عذاب بکشیم.


به مسئولین شرکت سایپا پیشنهاد می‌کنیم بعد از گذشت یک‌سال از ثبت‌نام متقاضیان پراید به جای آن دوچرخه تحویل ما بدهند. تا هم به زحمت نیفتند و هم ما سهمی در کاهش آلودگی هوا داشته باشیم.


برای آزادی زندانی خود که محکومیت کیفری را سپری کرده بود 2 ضامن معتبر بردم چون شهرستانی بودند گفتند سیستم نمی‌پذیرد! از مسئولان امر درخواست می‌شود تسهیلات بانکی را برای مبالغ کم تسهیل نمایند و برای نجومی‌بگیران محکم کاری کنند، در صورت فرار و یا عدم پرداخت اقساط، مشکل بدهی آنها مرتفع گردد.


کنتور آب منزل بنده واقع در منطقه قنات‌کوثر شرق تهران مدت یک سال است خراب شده و هر بار به سازمان آب منطقه مراجعه می‌کنم عنوان می‌کنند کنتور ندارند! پس در ساخت و سازهایی که می‌شود کنتورشان را از کجا تامین می‌کنند؟!


یکی از قضات متقی و سلیم‌النفس اردبیل پس از شکایتی که شهرداری این شهر از یکی از خبرنگاران کرد حکم منصفانه‌ای صادر نمود وی بدون تاثیرپذیری از وسوسه مال و مقام ریاست، ضمانت سلامت دستگاه قضایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رسانده و در حکم خود عنوان نمود که افشاگری جرم نیست. چون موجب رفع نقص و کشف فساد می‌شود. جا دارد دستگاه قضا ضمن مباهات به وجود چنین قضات شریف و پاکدامن در آن قوه، با بررسی مشکلات و عیوب دادرسی عادلانه رسوب‌زدایی از بعضی مفسده‌ها در دستگاه قضایی را آغاز کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: