کد خبر: ۸۰۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۲۰۵
«تولسی گابارد»، عضو مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه عربستان سعودی را «اصلی‌ترین حامی تروریسم دولتی» توصیف کرد و گفت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از القاعده حمایت می‌کند. گابارد در حساب کاربری‌اش در توئیتر، مطلبی از «سی‌ان‌ان» را بازنشر کرد که فاش می‌کند سلاح‌های فروخته‌شده آمریکا به عربستان سعودی و امارات به دستان القاعده افتاده است.
قانونگذار آمریکایی: ترامپ از القاعده حمایت می‌کند/ سعودی‌ها، اصلی‌ترین حامیان تروریسم هستند

عضو کنگره آمریکا که نامزدی‌اش را برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 این کشور اعلام کرده روز چهارشنبه عربستان سعودی را اصلی‌ترین حامی تروریسم دولتی توصیف کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، «تولسی گابارد»، عضو مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه عربستان سعودی را «اصلی‌ترین حامی تروریسم دولتی» توصیف کرد و گفت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از القاعده حمایت می‌کند.

گابارد در حساب کاربری‌اش در توئیتر، مطلبی از «سی‌ان‌ان» را بازنشر کرد که فاش می‌کند سلاح‌های فروخته‌شده آمریکا به عربستان سعودی و امارات به دستان القاعده افتاده است.

تولسی گابارد نوشت: «ترامپ در حالی می‌گوید تمرکزش را مبارزه با تروریسم قرار داده که همزمان، هم حامی/یاری‌رسان القاعده است و هم شریک عربستان سعودی؛ سعودی‌ها حامیان اصلی تروریسم دولتی و مروجان ایدئولوژی‌هایی هستند که گروه‌هایی مانند داعش و القاعده را پدید می‌آورد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
تشکرازقانونگذار آمریکایی
ازاین بابت ازقانونگذار آمریکایی تشکر وقدردانی می کنم
ولی متاسفانه کسی به حرف من گوش نکرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
تشکرازقانونگذار آمریکایی
ازاین بابت ازقانونگذار آمریکایی تشکر وقدردانی می کنم
ولی متاسفانه کسی به حرف من گوش نکرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: