کد خبر: ۷۸۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۳۳۷
رئیس پلیس راه همدان گفت: ساعت ۶:۵۰ دقیقه صبح امروز یک دستگاه اتوبوس زائران پاکستانی با ۳۴ نفر سرنشین که به اشتباه وارده جاده تویسرکان شده بود پس از خروجی تونل، و بر اثر ترکیدگی ۲ لاستیک عقب به پهلوی چپ واژگون می‌شود.
واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در تویسرکان با ۱۱ کشته و مجروح

به گزارش خبرداغ ، فرمانده پلیس راه استان همدان گفت: در واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در ورودی شهر تویسرکان، ۱۱ نفر کشته و مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان در گفتگوی با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت ۶/۵۰ دقیقه صبح امروز یک دستگاه اتوبوس زائران پاکستانی با ۳۴ نفر سرنشین که به اشتباه وارده جاده تویسرکان شده بود پس از خروجی تونل، و بر اثر ترکیدگی ۲ لاستیک عقب به پهلوی چپ واژگون می‌شود.

متاسفانه در این حادثه یک مرد ۴۰ ساله در دم کشته و ۱۰ نفر از سرنشینان مجروح شدند که حال یکی از مصدومین نیز وخیم گزارش شده است.

مصدومین این حادثه با چندین دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولیعصر (ع) تویسرکان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند که ۹ نفر از مجروحین به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شدند.

لازم به ذکر است، این اتوبوس که عازم کربلا بوده به اشتباه وارده جاده شهرستان تویسرکان شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: