کد خبر: ۷۳۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۲۷

 بسم الله النور


سالروز شهادت، حضرت امام محمّد تقی عليه السلام نهمين  ستاره درخشان سپهر ولايت و امامت  را به تمامي مسلمانان و شيعيان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تسليت عرض مي كنم.

فرزند بزرگوار حضرت ثامن الحجج، نهمین مقتدای ایمان و رستگاری كه با درايت و شجاعتي بي نظير برگزاري جلسات مناظره و مباحثه و تربیت شاگرداني توانمند در حوزه علوم ديني را به عنوان موثرترين روش براي مبارزه با دشمنان دين و تحکیم و گسترش تشیع و تقویت فرهنگ شیعی برگزيدند. بدون شك در فضاي خفقان حكومت عباسي جلسات مناظره حضرت جواد الائمّه علیه السلام و پاسخ های صریح و روشن علمی ايشان به پرسش های تمام دانشمندان آن زمان و طرح مسئله های علمی جدید و مبارزه روشنگرانه با فرقه های ضاله، نقشي بي بديل در صيانت از دين مبين اسلام و حفظ خط فکری تشیع داشت. 

 از منظرحضرت جواد الائمه (ع) علم و دانش یكى از مهمترین عوامل رسیدن به كمالات عالى دنیوى و اخروى بود و از اينرو پيروان خود را به تحصيل علم و دانش توصيه و تشويق مي كردند.

اميد است که در سايه الطاف الهي و با تأسی به آن امام همام، خود را به زيور علم و ايمان بیاراییم و كسب معرفت و دانش را سر لوحه برنامه‏ زندگى خویش در عرصه های گوناگون فردی و اجتماعی قرار دهیم.

علي اصغر مونسان

رييس هيات مديره ومديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: