کد خبر: ۶۸۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۹۴۲
هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «باهم» (together) روسیه در حالی به پایان رسید که سهم سینمای ایران سه جایزه بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، در آیین پایانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم باهم(together) روسیه که شب گذشته در شهر مسکو برگزار شد امیرحسین شریفی و سارا صوفیانی زوج سینماگر ایرانی موفق به دریافت سه جایزه از این رویداد سینمایی شدند.

براساس این گزارش،هفدهمين جشنواره بين‌المللي (باهم) together در روسيه در شهر مسكو در روز جمعه ساعت چهار بعداز ظهر مراسم اختتاميه خود رادر تالار بزرگ خبرنگاران مسكو برگزار كرد و برگزيدگان خود را اعلام نمود در بين دريافت كنندگان جوايز يك تهيه كننده ايراني با دريافت دو جايزه و يك بازيگر زن ايراني يك جايزه از جشنواره را به خود اختصاص دادند و سه جايزه به ايران رسيد.

شريفي دو جايزه ويژه را از آن خود كرد اولين جايزه را از هيئت داوران در بخش سريال و فيلم تلويزيوني جشنواره از راديو و تلويزيون مسكو به خاطر نوآوري براي ساخت سريال زاويه هفتم و جايزه دوم را با عنوان بهترين تهيه‌كننده در بخش سينمايي براي تهيه فيلم سينمايي «كبريت سوخته» و فيلم «هفت» از اين جشنواره دريافت كرد و سارا صوفياني جايزه بهترين بازيگر زن را به خاطر ايفاي نقش «شيدا» در سريال زاويه هفتم دريافت کردند در اين جشنواره بين‌المللي فيلمسازان و هنرمندان ١٧كشور دنيا به رقابت پرداختند.

شریفی پس از دریافت جوایز خود گفت: «ما در ايران عزادار هستيم و در اینجا به همه مسلمانان دنيا بخصوص هم وطن‌هايم تسليت عرض مي‌كنم و اين جايزه را به همه ملت ايران تقدم مي‌کنم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: