کد خبر: ۶۸۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۹۳۵
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه فیلم سینمایی «فروشنده» در کمیسیون متبوعش مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان انتقادهایی به این فیلم داشتند، گفت: تمرد رییس سازمان سینمایی از نمایش این فیلم برای کمیسیون فرهنگی پیگیری میشود.
«فروشنده» برای کمیسیون فرهنگی نمایش داده نشدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خانه ملت: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه فیلم سینمایی «فروشنده» در کمیسیون متبوعش مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان انتقادهایی به این فیلم داشتند، گفت: تمرد رییس سازمان سینمایی از نمایش این فیلم برای کمیسیون فرهنگی پیگیری میشود.

احد آزادیخواه در گفت وگو با ما در تشریح جلسه یکشنبه ۴ مهرکمیسیون فرهنگی با بیان اینکه فیلم سینمایی «فروشنده» نیز از زوایای مختلف در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان انتقادهایی به این فیلم داشتند، گفت: طبق مکاتبه رسمی کمیسیون فرهنگی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بود سازمان سینمایی این فیلم را قبل از اکران عمومی برای اعضای کمیسیون به نمایش بگذارند، اما رئیس سازمان سینمایی از این امر ابلاغ شده از سوی وزیر فرهنگ تمرد کرده، لذا قرار است نمایندگان ضمن انتقال گلایه خود به این عملکرد آقای ایوبی، موضوع را پیگیری کنند.

او ادامه داد: کمیسیون به منظور ایجاد محیطی تعاملی خواهان نمایش این فیلم برای اعضاء قبل از اکران عمومی بود چراکه مجلس یک دستگاه نظارتی است و باید در جریان امور باشد و نظارات خود را اعمال کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: