کد خبر: ۶۷۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۶۷۱
بیمارستانی در آمریکا از مرگ اولین بیمار مبتلا به ویروس زیکا در ایالات متحده خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین، طبق اعلام مقامات بیمارستانی این اولین مورد از مرگ بیمار مبتلا به ویروس زیکا در سرزمین اصلی ایالات متحده است؛ منطقه‌ای که 48 ایالت آمریکا و کلمبیا را شامل می‌شود.

این فرد آلوده که حین سفر به خارج از کشور و در یک منطقه شیوع زیکا به این ویروس آلوده شده در ایالت یوتا فوت کرده است. همچنین طبق اعلام مقامات محلی آمریکا سن این بیمار نسبتا بالا بوده و ظاهرا مشکل پزشکی دیگری نیز داشته است.

مرکز کنترل و پیگیری امراض آمریکا اعلام کرده است که در این فرد، علائم زیکا مشاهده شده اما مشخص نیست چگونه این ویروس در مرگ او نقش داشته است.

به گزارش یو اس ‌ای تودی، این ویروس در بسیاری از افراد با علائم خفیفی همراه است اما محققان در بررسی‌های جدید دریافتند این عفونت در دوران بارداری موجب نارسایی‌های جدی مادرزادی در کودک می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: