کد خبر: ۶۹۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۹۰۶۶
بانک سرمایه هنوز از اقدامات و دخل و تصرفات آقای م.الف و آقازاده های خوش ارتباط که پرونده های ایشان در دستگاه قاطع قضا مفتوح می باشد قامت راست ننموده که شاهد این اقدامات و نگاه ناپاک بر اموال فرهنگیان معززمان هستیم

تضعیع حقوق فرهنگیان در بانک سرمایه + سندبه گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ ؛ بانک سرمایه در سال 84 با هدف خدمت به جامعه زحمتکش و بی ادعا فرهنگیان و با سرمایه ایشان توسط صندوق ذخیره فرهنگیان با هزاران امید در دل معلمین خدوم تأسیس گردید، ولی عمر روزهای خوش این بانک و هدف متعالی چندان طولانی نبود. به گفته منابع آگاه و باسابقه بانک، پس از مدیریت قابل قبول سید بها الدین هاشمی و دکتر اصغر ابوالحسنی که بانک فرهنگیان درخشان ترین دوران خود راباتکیه بر بانکداری بدون ربا و پیشروی در پرداخت سود علی الحساب با جذب منابع ارزان و مانا شده بود، از سال 88 به بعد دیگر روی خوش به خود ندید.

در میان کارشناسان نظام بانکی صندلی متزلزل مدیریت عامل و هیأت مدیره این بانک به صندلی انتخاری معروف شده است، بشکلی که هر فردی که از سال 88 بر اریکه مدیرعاملی این بانک تکیه زده پس از آن بدلیل سیاست های جزیره ای و دستوری و نیز سوء مدیریت باید پاسخگوی بسیاری از نهادهای نظارتی از قبیل بانک مرکزی و سازمان بازرسی کل کشور می شد و در پی آن بارها برای مدیران عامل و هیأت مدیره این بانک احکام انفصال از خدمت بین یک تا شش سال منظور و اجراء گردید.

متأسفانه طی دوسال گذشته این روند نزولی شدت گرفته و سرمایه هموطنان فرهنگی و همیشه خدوم بازیچه دست مدیران نه چندان لایق گشته و در این مدت رو به زوال و نابودی می رود. در مدت فوق این بانک شش مدیر و سرپرست به خود دیده که طی شش ماه گذشته با مدیریت جدید بدترین صدمات به سرمایه فرهنگیان معزز وارد گشته که تعدادی از این موارد در ادامه به شکل تیتروار و طی روزهای آینده بصورت گزارش مبسوط به همراه اسناد مربوطه به اطلاع عموم هموطنان خواهد رسید.

حال باید دید وزیر محترم آموزش و پرورش که با پیدایش بارقه امیدی برای فرهنگیان و با وعده سر و سامان به صندوق ذخیره فرهنگیان و زیر مجموعه های آن از جمله بانک سرمایه موفق به اخذ رأی اعتماد از نمایندگان مردم شد، آیا از این اوضاع اسفناک بانک بی خبر است؟ که اگر بی خبراست وای به حال این مدیریت و نظارت بر زیرمجموعه اش که باید امین مال، رفاه و امنیت بزرگترین قشر کارمند کشور باشد و اگر باخبر است که باید فریاد و امصیبت ا سر داد. ایشان بعنوان مدیریت ارشد وزارت آموزش و پرورش و نماینده فرهنگیان باید پاسخگوی اقدامات دهشتناک در بانک سرمایه باشد.

بانک سرمایه هنوز از اقدامات و دخل و تصرفات آقای م.الف و آقازاده های خوش ارتباط که پرونده های ایشان در دستگاه قاطع قضا مفتوح می باشد قامت راست ننموده که شاهد این اقدامات و نگاه ناپاک بر اموال فرهنگیان معززمان هستیم. عناوین و موارد بر خلاف قانون و تضعیع حقوق سهامداران بانک سرمایه که مشروح و گزارش مبسوط عناوین بهمراه اسناد در روزهای آتی منتشر خواهد گردید بشرح ذیل می باشد:

1. اختصاص پاداش برای مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره با مصوبه هیأت مدیره و تنها بعد از گذشت شش ماه از سال؟!

2. پرداخت تسهیلات 166 میلیاردی به شرکت زیرمجوعه برخلاف قوانین و بخش نامه های بانک مرکزی .

3. تطمیع و پرداخت سه میلیارد ریالی به خبرگزاری نهاد خاص برای پیشگیری از انتشار اخبار فساد در بانک به شرکت مجری جذب آگهی های خبرگزاری فوق.

4. انتصاب افراد غیر متخصص و با غرایض مشخص در سمت های مدیریتی بانک از قبیل انتصاب فردی که بعنوان مداح مراسم های مذهبی وارد بانک شده و هم اکنون مدیریت عامل شرکت فرهنگی ورزشی بانک سرمایه را تصاحب نموده است.

5. تحمیل هزینه چند ده میلیاردی تعویض تابلوهای سردر شعب بانک، آن هم در سالی که با فرمایش مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری گردیده است که البته این مورد با هوشمندی کارکنان و کارشناسان شریف بانک مسکوت مانده و شاید انتشار این خبر حداقل باعث بایگانی عمل فوق و جلوگیری از تحمیل هزینه هنگفت دیگری بر بانک شود.(عمل فوق بصورت صرف مقایر با اصول مدیریت استراتزیک وتوسعه برند است)

تضعیع حقوق فرهنگیان در بانک سرمایه + سند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۸
معلم دزده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
1
دزدان بیت المال را باید مثل کشور چین بعنوان راهزان و غارتگر اعدام کرد خدایا چین کمونیستی اداره میشه . اینطور اداره میشه چرا ما مسلمانان کشوری دزد پرور شدیم چون هرکسی که در ین جا بیشتر دزدی کرد مقام بالاتر می گیرد . خدایا خودت حق ما را ازین دزدان بگیر
ناشناس
Germany
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
1
خدایا چرا هرچی بلا و دزدی باید از جیب منه معلم نگون بخت باشه
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
1
ای کاش وزیر هر چه سریعتر نسبت به برخورد با این دزدان اقدام نماید
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
1
ای کاش وزیر هر چه سریعتر نسبت به برخورد با این دزدان اقدام نماید
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
1
ای کاش وزیر هر چه سریعتر نسبت به برخورد با این دزدان اقدام نماید
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
1
خدايا تا كي بايد تحمل كنيم چرا دستگاههاي نظارتي اينا رو نمي گيرن مديرعامل و تيم جديد بانك از همه اوضاعشون خرابتره
ایرانی
-
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
1
تا ما به این نتیجه نرسیم که کشور ما بر اساس دستورات مولا علی (ع) اداره نشود دزدی،غارت،وحق کشی را شکار را از دهن شیر کشیدن می نامند باید پستها را به افرادی با پیشینه خانوادگی بزرگ ویا افراد جوانمردویا افراد مومن ودینداربسپاریم تا اینکه به خاطر یکی از این پیشینه خیانت نکند وافرادی که خیانت می کنند گزینش نشده اند چون طرحهای کلان کشوری را نمی توان به افراد حزبی وطرفدار یک طیف از جامعه با هر پیشینه ای سپردتا این همه حق کشی وغارت وچپاول بیت المال صورت نگیرد حق ما فرهنگیان خیلی زودتر خورده شده وفعلاٌداریم نگاه می کنیم تا ببینیم آیا یک وجدان بیداری دراین جامعه باصطلاح اسلامی وجود دارد که حرف حقیرا به عمل برساندهر چند که امیدی نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
1
آقاي وزير آقاي دكتر آشتياني شما هم در اين تخلفات شريك هستيد شما به پشتوانه ادعاهاي همچون تغيير در صندوق ذخيره و زيرمجموعه ها راي اعتماد گرفتيد لطفا از خدا بتوسيد و در اين خيانت ها شريك نباشيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
1
یکی از دلایل دزدی همین بس که من اول مهر بازنشسته شدم وصندوق ذخیره تسویه را19/8/95 زده در حالیکه یک ماه از آن تاریخ گذشته ومن حساب خود را در یافت نکردم وانگهی سود سرمایه من در این یک ماه به جیب چه کسی می رود ؟نمی دانم دزدی دیگر شاخ ودم ندارد !!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
1
هر دم از این باغ بری میرسد البته وزیر جدید هم.........................
رضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
1
سلام اگر این موضوع صحت دارد چطور منطقه اسلام شهر نیروهای خود را اجبار کرده که تک کارت بگیرند و تهدید کرده درصورت نگرفتن حقوق دی ماه را پرداخت نمی کند
در حالی که تک کارت هم برای بانک سرمایه است.
ج دا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
1
آقایون محترم گذشیم همین پس انداز مارا محبت کنید پس بدهید .میترسیم مارا بخورید شکمتان سیر نمیشود.
ج دا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
1
آقایون محترم گذشیم همین پس انداز مارا محبت کنید پس بدهید .میترسیم مارا بخورید شکمتان سیر نمیشود.
کارمند بانک سرمایه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
1
با سلام . خواهران و برادران ارجمند . فرهیختگان معزز جامعه فرهنگی کشور . هر 5 بند اشاره شده در فوق از پایه بی اساس بوده و نشان از غرض ورزی و اغتشاش اذهان عمومی بالاخص فرهنگیان گرامی را نشانه گرفته است. طی 11 سالی که از عمر بانک سرمایه میگذرد حدود 1500 نفر جوان مجرب و با استعداد در این مجموعه مشغول به فعالیت و خدمت میباشند . حال عده ای با هر قصد و نیتی که البته از سر صدق و دوستی نمی باشد با نشانه گرفتن احساسات جامعه بزرگ فرهنگی چند ماهی است تلاش میکنند فضای حاکم بر این مجموعه را فاسد و تاریک جلوه نمایند . متاسفانه برخی هم بدون اطلاع دقیق و آگاهی کافی ، سریعا و بدون مقدمه چوب نقد و تهمت بر سر همگی کسانی که مشغول به فعالیت و امرار معاش می باشند فرود می آورند . ای کاش میشد کمی خودخواهی ها ، منافع شخصی ، نیات ناپاک ، جای خود را به اتحاد انسجام همدلی دهد . و اگر هم در جایی خلاف و یا فسادی صورت میپذیرد با دلیل و ارائه سند و مدرک به قاضی رویم . اینکه با تغییر مدیریت در یک مجموعه مدیران و کارکنان سابق از طریق نشر تعدادی اسناد و مدارک قصد تخریب و برهم زدن نظم سازمان را داشته باشند این چیزی نمیتواند باشد به جز نمایش خوی درنده و سیری ناپذیری برخی از ما . ای کاش روزی میرسید که همه باهم دست در دست هم زیر پرچم سبز سید و سالار شهیدان و با رهنمون های رهبر پیر فرزانه بعنوان مقتدر ترین و منسجم ترین و متحد ترین جامعه در بین سایر کشورها عرض اندام نماییم . ولی حیف و صد افسوس که زیاده خواهی ها و تعصبات خشک ، خودخواهی ها باعث شده روز بروز در گیری ها اختلافات و شکاف بین دولت مردان و افراد جامعه بیشتر و بیشتر شود . بیایید قدر فرصت باهم بودن را بدانیم.
معلم فرسوده
Canada
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
1
هردم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد . پروردگارا به کی پناه ببریم . در جائیکه بدون ترس و واهمه از تو دزدی میکنند دیگه من معلم پاپتی گرسنه بی مقدار کی هستم ؟ وقتی از تو نمیترسند از معلم مردنی چه باکی دارند . ما از آینده میترسیم . از اینکه فردا جان و مال و ناموسمان هم از دست این نابکارها در امان نباشه . خدایا خودت به ما رحم کن . ماکه همه بی دست و پا شدیم .
علی سمیرم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
1
بله وقتی به روحانی رای دادی باید پالرزش هم بشینی
از قدیم گفته اند : از کوزه همان برون طراود که در اوست
محق
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
1
به نظر این جانب با روسای وهیت مدیره این بانک باید همان رفتاری کرد که مرتضوی
با بازداشت شدگان کهریزک انجام داد تا عدالت در مورد همگان یکسان اجرا شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
1
اعدام و قطع عضو فقط این دو میتواند دل من معلم را خنک کند
ماندلا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
1
اگراین دزدی هاادامه پیداکند.نسل آینده ضمن انتخاب دین گریزی به رضاخان وپسرشان پهلوی رحمت خواهندفرستاد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
1
نه ظلم همیشگی است ونه ظالم همیشه پا برجا (درسی که سالیان سال به ما تعلیم داده شد وما هم به فرزندان این مرز و بوم آموزش دادیم)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
1
نه ظلم همیشگی است ونه ظالم همیشه پا برجا (درسی که سالیان سال به ما تعلیم داده شد وما هم به فرزندان این مرز و بوم آموزش دادیم)
فیروز
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
1
با سلام
آقای وزیر شما هم با وزیر قبلی (آقای فانی)فرقی ندارید شاید آن در آخر وزارت خود به تکاپو افتاده بود واز حقوق معلمان می خواست دفاع کند اما شما بعد از گرفتن رای اعتماد از نمایندگان منتخب مردم دیگر به فکر معلمین نیستید لطفا زود تر اسستعفا بدهید با تشکر
مرتضوی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
1
جالب است که فرهنگیان بانکی با سرمایه های خودشان تاسیس می شود اما به انها اطلاع رسانی نمی شود وتنها عده معدودی نه از طریق اطلاع رسانی وزارتخانه که از مجاری دیگر مطلع می شوندوحالا که سرمایه به تاراج رفته تازه همه دارند مطلع می شوندکه بانک داشته اند، وآیا ظلمی بیشتراز این می شود،بانکی که می توانست با عملیات متنوع ومتعدد بسیار، مشکلات ودغدغه های سرمایه گذارانش را برطرف نماید.
میلیاردها تومانی که هر ماهه از حساب فرهنگیان کسر شده تحت عنوان صندوق ثخیره فرهنگیان تنها هنرش اعطای ماشین با تعداد بسیار کم ومحدود وان هم با سود 17% و15% بوده است که واقعا از جناب آشتیانی انتظارداریم تلا ش کنند هم تعداد واگذاری ماشین بیشتر شود وهم سود آن کمترو تک رقمی. وبانک نیزان شااله پس از سروسامان گرفتن با انتصاب مدیریت قوی کوشش ان در جهت خدمت رسانی به جامعه بسیارمهم کلیدی فرهنگیان باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
1
با پول فرهنگیان فلک زده بانک را تأسیس کردند..بعد از سالها غارت سرمایه آن فقط حرف می زنند، حرف ، و فقط یاوه می گویند.اگرچند نفرازدولتمردان که به حمد خدا کم هم نیستند محاکمه و مجازات می شدند. الآن با خیل بی شمارمدیران و مسئولین دزد مواجه نبودیم. مردم دیگراعتماد خود از نظام را از دست داده اند.
سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
1
مقصرخود ما فرهنگیان هستیم.اصلا چرا باید چنین صندوقی باید باشه و چرا باید عظوش شد!من 10 ساله از این صندوق خارج شدم همون موقع که صحبتش بود با پول این صندوق آقا زاده ای در دبی برا خودش برج سازی میکنه!یعنی سال 84 یا 85.به نظر من اگه کسی میخواد از طریق بیمه های متنوع میتونه بهتر از این موارد را بیمه کرد.پدر من هم معلم بود به من یه وصیتی کرد که غیرحقوق دریافتی یک مورد به تسهیلات این اداره نباید خوشبین بود.من بغیراز معلمی بنگاه املاک دارم واز شغل اولم(بنگاهداری)راضی ام!توصیه به همکاران زحمتکش برید خودتون بیرون کسب و کار داشته باشید این اداره را ول کنید.امیدی نبوده ونیست و نخواهد بود.دنبال شغل اول باشسد!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
1
هر وزیری که منصوب شده دیگر به فکر فرهنگیان نبوده بهتره آشتیانی هم استیفا بده
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: