شما که سلبریتی‌ها را مکلف به استرداد وجوه دریافتی می‌کنید،کاش شکات را از پرداخت هزینه‌ی دادرسی معاف می‌کردید

شما که سلبریتی‌ها را مکلف به استرداد وجوه دریافتی می‌کنید،کاش شکات را از پرداخت هزینه‌ی دادرسی معاف می‌کردید

از جمله نکات قابل تامل ناشی از اخبار و حواشی منتشر شده پیرامون کمپانی کوروش، واکنش غالب نهادهای نظارتی و انتظامی و...است،که مشخص نیست این نهادها و مقامات در زمان فعالیت فروشگاه مذکور سرگرم کدام وظیفه ی خویش بوده اند؟
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
سلبریتی ها علاوه بر استرداد پول تبلیغات کورش کمپانی، مجازات زندان هم دارند؟

سلبریتی ها علاوه بر استرداد پول تبلیغات کورش کمپانی، مجازات زندان هم دارند؟

شبکه‌های اجتماعی زمینه مناسبی برای تبلیغ و تأیید کالاها و خدمات از سوی چهره‌ها (سلبریتی‌ها) را فراهم کرده است.
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
فوری؛ اموال بابک زنجانی به بانک مرکزی بازگشت

فوری؛ اموال بابک زنجانی به بانک مرکزی بازگشت

رییس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: اموال بازگردانده شده بابک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماماً به خزانه بانک مرکزی منتقل شد.
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
وزارت صمت: کوروش کمپانی هم از اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مجوز داشته هم از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی

وزارت صمت: کوروش کمپانی هم از اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مجوز داشته هم از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی

طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است.
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
ماجرای کوروش کمپانی؛ پولدارها کمتر فریب می‌خورند/ مردم می‌خواهند به هر طریقی که شده پولدار شوند

ماجرای کوروش کمپانی؛ پولدارها کمتر فریب می‌خورند/ مردم می‌خواهند به هر طریقی که شده پولدار شوند

یک جامعه‌شناس به خبرآنلاین می‌گوید: «تبلیغات همیشه انسان را به خود جذب می‌کند. جهان سرمایه‌داری جهان تبلیغ است. به لحاظ صنفی قشر جوان که امکان زیست متعادل در جامعه برای آن‌ها فراهم نیست و آدم‌های محتاطی هم نیستند در دام اینگونه تبلیغات می‌افتند. جوانان سودای این را دارند که با زحمت و هزینه‌ی کمتری چیزی را دریافت کنند.»
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
ماجرای کوروش کمپانی باز هم تکرار می‌شود چون شرایط اقتصادی نرمال نیست/ سلبریتی‌ها مقصر نیستند/ قشر ضعیف فقط آسیب می‌بیند

ماجرای کوروش کمپانی باز هم تکرار می‌شود چون شرایط اقتصادی نرمال نیست/ سلبریتی‌ها مقصر نیستند/ قشر ضعیف فقط آسیب می‌بیند

یک جامعه‌شناس به خبرآنلاین می‌گوید: «تبلیغات همیشه انسان را به خود جذب می‌کند. جهان سرمایه‌داری جهان تبلیغ است. به لحاظ صنفی قشر جوان که امکان زیست متعادل در جامعه برای آن‌ها فراهم نیست و آدم‌های محتاطی هم نیستند در دام اینگونه تبلیغات می‌افتند. جوانان سودای این را دارند که با زحمت و هزینه‌ی کمتری چیزی را دریافت کنند.»
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
ماجرای کوروش کمپانی؛ مردم کجا و چطور شکایت کنند؟/ همه کسانی که تبلیغات کرده‌اند، در این ماجرا مسئولیت حقوقی دارند

ماجرای کوروش کمپانی؛ مردم کجا و چطور شکایت کنند؟/ همه کسانی که تبلیغات کرده‌اند، در این ماجرا مسئولیت حقوقی دارند

یک حقوق‌دان می‌گوید: «واقعیت این است که همه کسانی که تبلیغات کرده‌اند، در این ماجرا مسئولیت حقوقی دارند. مسئولیت حقوقی یعنی می‌شود به‌طرفیت آنها هم دادخواست داد و یک راه آن است که می‌توان سلبریتی‌ها یا صداوسیما را به‌علت وارد کردن ضرر و زیان و بابت مسئولیت مدنی، تعقیب حقوقی کرد.»
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
واکنش‌ها به جنجال اخیر دیجی کالا و نحوه برخورد با آن

واکنش‌ها به جنجال اخیر دیجی کالا و نحوه برخورد با آن

دستگیری و سپس آزادی مدیرعامل دیجی کالا به قید وثیقه به دلیل فروش محصولاتی که برداشت توهین به مقدسات از آن ها شده بود، بار دیگر بحث‎هایی را درباره لزوم توجه به نحوه تعامل با مجموعه های اقتصادی به ویژه استارتاپ ها برانگیخت.
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
دادگاه‌های صلح راه‌اندازی می‌شود

دادگاه‌های صلح راه‌اندازی می‌شود

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه از کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها از ۳۹ به ۲۹ روز در شوراهای حل اختلاف در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: میانگین کشوری حصول صلح و سازش از ۳۰ درصد به ۴۵ درصد ارتقا یافته است.
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
خبر خوب رئیس قوه قضائیه برای زندانیان

خبر خوب رئیس قوه قضائیه برای زندانیان

رئیس قوه قضاییه گفت: تاکید می‌کنم که محکومان جرائم خشن و سارقین سابقه‌دار و تهدیدکنندگان امنیت فیزیکی و روانی مردم از ارفاقات قانونی بهره‌مند نمی‌شوند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
۴