کد خبر: ۷۸۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۷
کارلوس کی‌روش و سه بازیکن تیم ملی به علی لطفی، مربی و سرپرست سابق تیم‌های پایه در تمرین تیم ملی ادای احترام کردند.
ادای احترام کارلوس کی‌روش و شاگردانش به لطفی/ سردار آزمون دست مربی سابقش را بوسیدبه گزارش خبرداغ ، علی لطفی، مربی و سرپرست سابق تیم‌های پایه فوتبال ایران امروز در اردوی تیم ملی فوتبال و سپس به همراه تیم در زمین پژوهشگاه حاضر شد تا تمرینات را زیر نظر بگیرد.

کارلوس کی‌روش برای ادای احترام به این مربی پیشکسوت، لطفی را از کمپ تیم ملی تا زمین پژوهشگاه با ماشین شخصی‌اش همراهی کرد. لطفی پس از حضور در تمرین هم مورد استقبال سردار آزمون قرار گرفت. نکته جالب توجه اینجا بود که آزمون توپی را به لطفی پاس داد که پس از ضربه این مربی پیشکسوت به توپ، سردار به شوخی به کی‌روش گفت از مهدی طارمی بهتر ضربه می‌زند.

 

در ادامه سردار آزمون و علیرضا جهانبخش که در تیم‌های پایه با علی لطفی کار می‌کردند، دقایقی با این مربی پیشکسوت صحبت کرده و سردار آزمون وقتی قرار بود به تمرینات اضافه شود، دست لطفی را بوسید و سپس به تمرین رفت. پس از جهانبخش و آزمون نیز کریم انصاری‌فرد دقایقی با لطفی هم‌کلام شد که کارلوس کی‌روش هم با چهره‌ای خندان صحبت شاگردانش با لطفی را گوش می‌کرد.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: