کد خبر: ۷۸۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
تعداد بازدید: ۲۲۴
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد
بر اساس اعلام وزارت بازرگانی چین، این کشور هم روی ۱۶ میلیارد دلار کالای وارداتی از آمریکا تعرفه اعمال کرد. سیاست‌های پینگ‌پنگی اعمال تعرفه از سوی آمریکا و چین مدتی است ادامه‌دار شده،‌ امروز طرف آمریکایی تأیید کرد تعرفه ۲۵ درصد روی ۱۶ میلیارد دلار کالای چینی نهایی شده است و بلافاصله وزارت بازرگانی چین هم از نهایی شدن همین میزان تعرفه روی کالاهای آمریکایی خبر داد.
چین در اقدام متقابل روی ۱۶ میلیارد کالای آمریکایی تعرفه اعمال کردبه گزارش خبرداغ ، بر اساس اعلام وزارت بازرگانی چین، این کشور هم روی ۱۶ میلیارد دلار کالای وارداتی از آمریکا تعرفه اعمال کرد. 

سیاست‌های پینگ‌پنگی اعمال تعرفه از سوی آمریکا و چین مدتی است ادامه‌دار شده،‌ امروز طرف آمریکایی تأیید کرد تعرفه ۲۵ درصد روی ۱۶ میلیارد دلار کالای چینی نهایی شده است و بلافاصله وزارت بازرگانی چین هم از نهایی شدن همین میزان تعرفه روی کالاهای آمریکایی خبر داد.

وزارت بازرگانی چین در وب‌سایت خود تأکید کرده است که اقدام آمریکا کاملاً غیرمنصفانه است و ادامه داده  این اقدام چین در پاسخ به تعرفه ۲۵ درصد آمریکا روی ۱۶ میلیارد دلار کالای چینی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش هفته گذشته چین هشدار داد که تعرفه‌های متقابل علیه کالاهای آمریکایی اعمال خواهد کرد و همچنین هر اقدام متقابلی که لازم باشد تا حقوق و منافع قانونی ملت چین حفظ شود انجام خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: