مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار نوروزی با مدیران ستادی این بانک، با تشریح اقدامات، موفقیتها و دستاوردهای بانک در سال گذشته، از مهمترین برنامههای بانک برای تبدیل شدن به بزرگترین بانک از نظر سرمایه در کشور رونمایی کرد.
کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (8655) در تعطیلات نوروز 1403 به صورت 24 ساعته، پاسخگوی بیش از 15 هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی بوده اند.
مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک شهر به تشریح دستاوردها و چالشهای سال 1402 و برنامههای پیشروی این مجموعه به عنوان بازوی فناوری اطلاعات این بانک در سال جدید پرداخت.